Pages


PILIHAN RAYA KECIL P94 HULU SELANGOR

Calon PR di PRK Hulu Selangor: Mat Sabu atau Zaid Ibrahim ???

Belum pun dikebumikan.... Blogger PR sudah mula mencongak dan berdebat tentang calon terbaik untuk P94 Hulu Selangor. Ada antara mereka mencadangkan Mat Sabu dari PAS dan ada juga mencadangkan Zaid Ibrahim dari PKR....

Berikut komen-komen daripada mereka...

 "Tentang calon PAS tu aku setuju, tapi calon PKR tu aku tak berapa setuju, bukan aku tak suka dia, cuma dia tak sepopular abang Mat Sabu, lepas dia orang pantai Timur."

"DUA-DUA AKU TAK SETUJU....

AKU PILH UST BADRUL AMIN.....

LEPAS NI UST BADRUL AMIN JADI PRESIDEN PKR...."

"letaklah calon anak tempatan bagilah anak tempatan peluang utk berkhidmat pada kampung sendiri. ustaz badrul amin bagus tapi beliau sukar menang dikawasan kubu umno spt sabak bernam atau hulu selangor... mat sabu atau zaid bagus dan boleh dipertimbangkan tapi mereka bukan anak tempatan.."

"Apalah...Pakatan pun sama gak ngn BN...pantang orang meninggal dah tu ada PRK.. bukan main cepat lagi...

rilek ar..orang baru meninggal..famili sedih lagi..korang dah cite pasal PRK... adodoi..
apa2 pun..biar PKR yang lawan..tak yah letak zaid ibrahim lah..letak orang selangor gak..selagor ni boleh tahan gak patriot die tu.. ahahaha"

Dua-dua calon tu "orang besar PR" mereka yang ketagihan title YB di Parlimen.....

No comments:

Post a Comment